Morgon

Godmorgon på er, hoppas ni har det bra. Jag längtar efter kväll, har ett inplanerat möte under eftermiddagen som upptar mina tankar en aning, ser inte fram mot det.
Jaja ska försöka skaka av mig detta under dagen och får försöka ta det som det kommer. Nu ska jag ta tag i dagens uppgifter...

Några undrade vad jag fick i present när jag fyllde år, jag fick massor av trevliga paket, bla en hel del krämer av olika slag.
Bästa presenten var dock att jag fick umgås hela dagen med min familj från morgon till kväll eftersom vi var lediga.


Kommentarer
Postat av: Milla

Ha en bra dag - trots allt!

Den där mattan blev superfin tycker jag. Mammor är bra att ha ibland... :=)

2009-04-16 @ 09:57:12
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Lärarinnan

1. Inte illa! Men vad var det som du ville byta då?



2. Hoppas ditt ser-inte-fram-emot-möte gick bra idag.



3.Skulle du ha lust att bli bjuden på soppteater en lördag på dagen? Har en skådespelarförälder i min barngrupp som spelar i en föreställning på Kulturhuset och jag är lite sugen på att kolla - med dig!



4. Hur ser helgen ut för er? Länge sedan vi träffades, ska vi ses? (Med eller familjer...)



2009-04-16 @ 18:55:56
Postat av: Cin

Hoppas ditt möte har gått bra idag. Inget kul när man har sådant framför sig, då känns det ovisst och jobbigt, så jag hoppas det känns bättre nu ikväll.

Kram Cin

2009-04-16 @ 20:48:46
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: mia dh

milla: Å tack goa du, mammor är de bästa:)



Lärarinnan: Svar: 1. En duschkräm 2.Wao, du det gick helt superduper:) 3. Åååå jag vill jättegärna. 4. ni äter middag hos oss på lördag, kram.



Cin: nu känns det toppen men kunde lika gärna blivit pannkaka, jag är bara så glad, kramar.

2009-04-16 @ 23:22:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Perfa! Ska bli så roligt att få träffa er igen. Ska vi ta med något? (vått eller torrt...)



Ang teatern ska jag kolla upp vilka datum som finns tillgängliga, vet att det är ett par lördagar kring lunchtid (soppteater=lunchteater?)

2009-04-17 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0