Kan inte bli värre

Vad som än händer så kan det inte bli värre, även om det bara blir lite, lite bättre så kan det i alla fall inte bli värre (om jag nu inte bryter ett ben eller tappar en fot på nästa joggingtur). Det är en tröst när formen minst sagt är på topp vilket påmindes denna tunga sega joggingrunda, den första på ett bra tag igen (slarv, slarv).

I morgon är det dags för en ny tur igen och som sagt då kommer det att kännas lite lättare.

(Då så svägerskan, ska vi hetsa varandra till att bege sig ut och motionera, nu är det din tur att avlägga rapport).

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Svar: Jo, men ärligt... kolla in Anna Hibbs tånaglar, hon visade dem häromdan...



Jag har också lite planer på att ge mig ut i löpspåret nån dag. nån dag... ;)

2009-04-29 @ 22:48:58
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Mia

Åsa.S: Brukar inte hänga hos Hibbs men jag ska spana...Ooops jag nu har spanat och det var mkt olustigt, hua för långa tånaglar. Lycka till i spåret.

2009-04-30 @ 09:08:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0