Grodskogen 2

Wao vilket väder det har varit idag, har lapat sol hela dagen och haft utflykt i grodskogen. Herr and var ensam, precis som förra året och grodorna var inte vidare pigga heller. Eller, vad är nu detta, en groda med två huvuden, hmmmm, näe men vad gör dom...

Det är mysigt i Grodskogen, människorna man möter hälsar och pratar gärna. MIndre trevligt är att hundägarna har sina hundar lösa. Jag är inte det minsta hundrädd, har haft hund själv men idag när en kolsvart, tjurig Staffordshire Bull Terrier kom hoppandes bakom mina vader när jag ville skydda sonen från hunden tyckte jag inte att det var ett dugg kul. Jaja det gick ju bra i alla fall.

Ha goa kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0