Firar

Tidigare idag längtade jag till kvällen, nu är det kväll och jag firar. Eftermiddagens skräckmöte gick över förväntan bra. Vad ska jag säga mer utan att säga för mycket, jag är glad, jag firar, jag känner mig vacker när jag bara ler hela tiden och det har jag gjort sedan mötet och fram tills nu.
HALLELUJA...

Späckhuggarna strandade till slut i alla fall, vägen dit har varit seg, men vilken tur att jag inte inte gav upp i alla fall när det kändes som jobbigast.

Kämpa på gott folk och ha det bäst...

Kommentarer
Postat av: StjärnanTärnan

Åh vad skönt att höra! Du är fantastisk som orkar kämpa på!

2009-04-16 @ 22:02:27
Postat av: StjärnanTärnan

Skönt att höra att det gick så bra. Du är fantastisk som orkar kämpa på!

Kram

2009-04-16 @ 22:04:06
Postat av: Åsa.S

Vad skönt!

(Vad det nu gäller)



Kram o ha en fin kväll!

2009-04-16 @ 22:05:59
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Men så härligt att det gick bra med "skräckmötet". Finns nog ingen jag känner som är så stark som du. Kram

2009-04-17 @ 07:34:13
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: mia dh

Stjärnan Tärnan: Så illa tvungen men nu hoppas jag på stridfritt ett tag framöver, det tär på. Snart måste vi ses du å jag:)



Elisabeth: Jajaja:) Jag var inte vidare kaxig inför mötet.



Åsa.S: Handlar om sonens extraresurser pga sitt funktionshinder och om vem som ska bestämma vad, typ:)

Ha det toppen

2009-04-17 @ 13:42:32
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0