åskmuller och stjärnsmällar

Ja vad säger man, livet rullar vidare även om man inte är på topp. Jag har fullt upp nu, mycket att hålla koll på, nästan mer än vad jag fixar i skallen (speciellt med tanke på att den är fylld med snor).

Igår hade både jag och min mami missat att det eventuellt kunde vara jordens undergång på gång vid halvtiotiden.
-Hmmm och här har man lämnat sonen på dagis medans världen kanske försvinner....

Näe det blev så klart inget Big Bang och det enda stjärnsmällar som kan anas här hemma är väl mitt eget trista humör, shit vilket dåligt sådant jag är på.
Näe ni mera kaffe, en bloggrunda och därefter massa ärenden som ska fixas. Och sedan ska jag planera in något kul, miljöombyte, en weekend. Svägerskan here I come...

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Mia!

Visst hade vi tur att världen inte gick under. Men som jag förstår det så kvarstår visst risken. Ju längre tid maskinen går desto större blir risken att vi sugs in i det svarta hålet. Aja, vi får tro att det är hokuspokus alltihop.

Hoppas att ditt humör blir lite bättre och kanske, kanske hjälper det med det jag har att erbjuda. Du har en utmaning hos mig om du vill. ;)

Ha en bra dag.

2008-09-11 @ 12:10:37
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Zäta

Ojdå, jordens undergång. Har jag också missat precis. Vad förvånad jag skulle blivit om det verkligen hänt!

2008-09-11 @ 14:43:37
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: HannahSthlm

Hi hi..nej.. ingen undergång och snart är det helg..igen;)! Krya på din förkylning och ha en fin torsdag! Kram:)!

2008-09-11 @ 15:50:34
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Robin

Ni behöver inte oroa er alls om jordens undergång, det är bara en massa snack. Det finns inte så mycket energi någonstans på jordklotet för att man ska kunna skapa svarta hål som orkar suga in hela jorden, visst kan det skapas hål men dom täpps igen av sig själv efter nåra sekunder bara. Det som skulle kunna hända är att deras labb i Schweiz exploderar men det är inget som kan drabba oss. Så det jag vill komma fram till är att ni inte behöver vara oroliga, antingen lyckas dem med experimentet eller så sprängs dem i luften, så enkelt är det. Tack :)

2008-09-14 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0