Förbannade Barnsjukhus

Nu är jag så där djävulskt arg igen... Kokar, kokar över, idag har jag varit så förbannad att jag inte ens kunnat prata. 

Sonen blev akut sjuk, ambulans, Astrid Lindgrens Akut och fick därefter inte komma hem och så börjar det igen, samma gamla visa. Fel avdelning, ingen plats för andningsvård, helg = snålt med läkare, personal som håller sig undan de morrande föräldrarna (vi). 

Min son har blivit ännu mer medveten sedan förra sjuhusvistelsen och i morgon skall jag bråka med läkarna för att de skall släppa fram oss till rätt avdelning.

Jag har kvällen på mig att komma på något, har roat mitt barn i 12 timmar, nu tar mannen nattpasset. Underbaraste stunden idag var när sonen fick en efterlängtad "Mack lightening Mc Queen" lastbil. Han skulle egentligen ha fått den på sin födelsedag, men med tanke på att jag för ett ögonblick inte trodde att han skulle få uppleva den så fick han den nu istället.
Vårt liv har dramatiskt tvära kast, nu är det stabilt, lite strul med andningen, hög feber. Allt kommer att bli bra, jag ska bara stångas med läkarna i morgon först.

Hoppas ni har det lugnt bort hos er, ha det gott.

Bild: Lånad härifrån

Kommentarer
Postat av: Bettan



Men nog är det väl bara faan!!! Ursäkta mig men jag svär men det är ju inte klokt!! Hoppas allt går bra och stå på dig/er! Många kramar, jag tänker på er

2008-09-14 @ 23:15:10
Postat av: Milla

ALL STYRKA TILL DIG!!!

2008-09-15 @ 07:44:09
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: StärnanTärnan

Skickar en stor varm kram från mig!! Hoppas verkligen allt ordnar upp sig för er snart och att ni slipper bråka med myndigheter och sjukhus hela tiden!! Det tar alldeles för mycket på era krafter!! Jag tänker på er!

2008-09-15 @ 10:01:19
Postat av: Kerstin

Jag blir bara förb....d när jag läser det här. Det är ju inte klokt vad dom håller på. Har barn med handikapp lägre prioritet? Jisses vad arg jag blir. Hoppas att ni orkar stå på er och att dom öppnar ögonen på sjukhuset och ger honom vad han behöver. Det är inte till sånt här era krafter ska gå.

Kram till er alla.

2008-09-15 @ 12:13:01
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Biibii

Styrkekramar till dej, mannen och lilleman. Hoppas att ni får komma hem snart!

2008-09-15 @ 14:11:54
Postat av: Sanna

Jag vill skicka massor av kramar till dig och din familj. Livet är så orättvist.

KRAMAR i massor



2008-09-15 @ 14:39:49
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

All energi till dig! Hoppas det har gott bra idag.

2008-09-15 @ 15:24:33
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Men herre allså... jag satte kaffet i fel strupe och min gubbe bara glor och frågar vad jag pysslar med..

Man blir ju MÖRKRÄDD över dagens sjukvård...

Tack och lov hann jag läsa ditt sista inlägg först så jag ve tju han mår bättre nu lillkillen!

Skickar massa kramar till er!!!

2008-09-15 @ 23:26:21
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0