alla visar rumpan...


Nu tror jag inte att kjollängden kan bli så mycket kortare, eller kanske blir nästa steg att helt enkelt strunta i kjolen/klänningen och likt Kajsa Anka strutta omkring med rumpan bar.

Jag ser små tjej/flick/damrumpor överallt, på stan, i butiken och bland restaurangpersonalen. Svart miniklänning och vita trosor är ingen bra kombo (enligt mig) när man jobbar med att duka av bord på restaurang. Vi var väl en 10 matgäster som inte kunde låta bli att stirra på den servitris som helt ogenerat flaschade sin bakdel för alla som tittade åt hennes håll.

Alla minikjolsälskare begriper något som jag ej gör för jag tycker helt enkelt inte att det är snyggt...


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Då får man allt ta och trimma upp rumpan om man måste visa den så ;)

2008-05-21 @ 10:19:52
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Zäta

Rumpstek i alla ära, men man vill ju inte ha den rå, svassandes kring bordet.

2008-05-21 @ 10:34:01
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Jellon

Håller med dig. Det är så himla fult mode. Förstår inte alls grejjen ... :-/ Och som arbetskläder på en restaurang ... kan knappast vara OK.



Hoppas du har en bra dag och sköt om dig. Kramar från Jellonet

2008-05-21 @ 11:02:19
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Bim H-D

s

Det där är lite kul, eller egentligen inte...

Läste i en blogg om en tjej som hittat en UNDERBAR klänning. Hon bara MÅSTE ha den, liksom.

Tyckte jag kände igen modellen på något sätt, bara lite fel färg... Kollade på den via hennes sida, det fanns länk till den nämligen... Rubrik - BLUS - med stora bokstäver, hihihi...

Kollade i "mina högar" och tänk, jag har den i en annan färg! Satte den på mig - och jag HAR kort överkropp... slutar dock mitt på rumpan ungefär... ... ... Ja, den räcker till framtill, men bak? Nä, jag ska ha min till jeans, vilket var tänkt från start ;)

Må så grankott...

2008-05-21 @ 11:26:26
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: mia dh

Åsa.S.Så trimmad kommer min aldrig att bli:)



Zäta: Näe, stjärtfritt på restaurang tack:)



Jellon: Gwyneth Paltrow på röda mattan är fin i sina korta klänningar. Mammor, restarungpersonal, tonåringar som rör sig lite yvigare visar aningens för mycket i den klollängden enligt mig.



Bim H-D: Jag säger bara Kajsa Anka:)

2008-05-21 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0