schlager spektakel

Nästa år ställer jag och svägerskan upp i falsksjungande duett, vi tänker inte banta innan, skiter i Botox, vi drar till med en riktigt rutten engelska och ser till att ha två lättklädda konståkare med oss på scenen som susar så snabbt runt och förbi oss att vårt hår blåser lika bra som Carolas. Vi tror stenhårt på konceptet, undrar bara om Björkman nappar.

Med förvåning spanade vi, jag och svägerskan och diskuterade på Msn om röstningen, sågningen och de urusla poängen för vårt bidrag till schlagerfestivalen. Men vad hände? Varför gick det så snett, till och med Spaniens urusla bidrag och konstiga pirater fick fler poäng. Näe vi begrep ingenting igår, själv har jag inte riktigt varit förtjust i början av Perellis låt, kan det vara fler som tycker så? Eller är det bara en mobbing mot Sverige, 18:e plats, "hmpf", näe bra många snäpp högre upp tycker jag allt att hon skulle ha hamnat. Som hon kämpat den nätta lilla damen och jag håller med stackars Perelli.

Vad tycker ni?

bild: Expressen

Kommentarer
Postat av: Biibii

Ja inte vet jag vad som hände med röstningen igår men självklart så ska vi ha ett bidrag med i nästa års melodifestival!! Inte för att vara taskig med Charlotte men visst är hon lik en ödla/lejon på den här bilden? Det är kanske så att hon skrämde Europa igår??? (inte för att vara taskig eller då ;))

2008-05-25 @ 09:46:30
URL: http://bumblebeezz.blogg.se/
Postat av: Boondocks

Jag har ett bättre koncept du kastar in en transa som byter till ett italienskt efternamn. Så att Sverige verkligen visar att de är lika rasistiska som italienarna. Ingen gillar Sverige utanför Sverige, att knulla dumma svenskor är hur långt omvärldens intresse sträcker sig.

2008-05-25 @ 10:38:00
Postat av: mia dh

Biibii: Mmmm lite för mkt av det goda kanske, undrar hur en annan skulle se ut om man slog till med en partymake som denna:)



Boondocks: ???? Vadan detta lågbegåvade trams.

2008-05-25 @ 16:02:40
Postat av: Hanna-Sofia

Nja det är ju mycket kompisröstning och vi har helt enkelt inte lika mycket kompisar som Öststatsländerna ;-)



2008-05-25 @ 21:19:48
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0