ny jacka

image1430
I morse snuvades jag på min sovmorgon, upp i ottan, iväg och byta däck. Inte riktigt vad jag var sugen på men det blev en supernice förmiddag med fika, matinköp, en ny grill och så en jacka på Lindex som jag blev smått kär i.

-Visst ser du att detta verkligen är en "Miajacka". Sade jag till mannen, snurrade runt och gjorde några nördiga dansmoves i butiken.
Vet inte om det var den konstiga butiksdansen eller om det var själva jackan men mannen protesterade inte i alla fall. Billig var den också.
Nu ut å springa en runda i snålblåsten.

Ha de gott...

Bild: Lindex och eget foto.

Kommentarer
Postat av: Biibii

Snygg! Nog är det en miajacka alltid! kramen och ha bästa helgen.

2008-05-02 @ 20:14:46
URL: http://bumblebeezz.blogg.se
Postat av: Bim H-D

Ajajaj... en sådan skulle jag vilja ha! Behöver en jacka nu i vårtider - och säkerligen behövs den i sommar också. Ja, om det blir samma väder som ifjol? ;) Svart funkar till allt - och det är väl huvudfärgen i min garderob, öhhh... hihihi...
Må så grankott - ngn som dock inte har pengarna idag - eller imorgon... och förresten - gillar de röda träskorna också!!! Ljuvliga, röda och väcker minnen och sommarkänslor...

2008-05-02 @ 21:46:06
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: mia dh

Biibii: :) Tack.

Bim H-D: Svart är toppen. Ha det fint.

2008-05-03 @ 18:27:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0