morning


Underbar morgon, sonen är piggare och då blir även jag på strålande humör. Hade en nice liten runda i city igår, shoppade diverse nödvändigheter till mig själv, en bil till gossen och fick en smärre "chock" på Apoteket när några ampuller med andningsmedicin till sonen skulle betalas.

-689 kronor tack!
-Oj...Shit det är dyrt att få luft.

Jaja, får hoppas att den nya medicinen är riktigt bra nu.

Bild: Morning, morning, billiga joggingbraller från HM, den mindre smickrande bilden på mig bjuder jag på, tjing...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Inte klokt att det skall vara så dyrt... tur det finns högkostnadsskydd (Tänk annars... ooops)

Ha en underbar dag!

2008-05-28 @ 08:37:31
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna funderar

Jag vet, det är galet dyrt. Men man har ju inget val direkt. Kram till bästa glädjespridaren:)

2008-05-28 @ 10:35:39
URL: http://enbrablandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0