livsnjutaren


Sanna
livsnjutaren bjöd nyligen på massor med "nu ska vi vara lite gladare tips" i en kommentar här hos mig. Jag delar med mig av hennes tips. Och så bjuder jag Sanna på Stockholmsbilder, hon gillar det.
Kram på goa Sanna.

- Ring någon som GER energi och inte bara tar.
- Unna dig nått gott att dricka, en god Juice, Läsk med isbitar i, ett glas vin, en öl, i VINGLAS såklart!
- Planera för närmsta resa, spelar ingen roll om det är 1 mil eller 1000 mil bort.
- Titta på sommarkort från när man var brun och galet snygg och såklart hade skitkul (man fotar mest när man gapskrattar).
- Hyr en bra och rolig film, eller en vacker kostymfilm, varför inte titta ännu en gång på SATC.
- Strunta i att läsa tidingen och nyheterna för en dag, låtsas som om krig inte existerar just idag.
- Ta en BAD!
- Ta på dig favvoklänningen och festsminka dig!!
Osv, osv osv!!!
- Skicka sms till alla du älskar och säg att du älskar dom! Eller ring och säg det!

Bilder: På Staden, vet inte varför de blev så blå, det var strålande sol i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Zäta

Vilka härliga tips!

Äta en riktigt god glass i solgasset funkar också.



Städa är tråkigt. För att göra det hela roligare brukade jag när jag var yngre sminka upp mej riktigt hårt, typ bordellmamma. Då blev det plötsligt mycket roligare.



Hoppas du får en lika härlig dag idag!

/Zäta

2008-05-09 @ 09:00:40
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Anna

Det var bra tips! =)

Ha en skön fredag!

2008-05-09 @ 09:24:48
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: Mira

Underbara tips!



Själv ska jag njuta hela dagen lååååååååååång!



Kramiz

2008-05-09 @ 10:01:48
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Sanna

Vackra hemmafrun: Vad jag blev GLAD!!!

Har inte varit inne i bloggvärlden på ett par dagar, så möts jag av detta!

Ett inlägg till mig.

Tack så jättemycket!!

Du är för gosig och tjusig. Tack för inlägget, din underbara blogg och för vackra bilder.

Du gjorde min dag!

Kram

2008-05-12 @ 10:56:05
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0