inte ropa hej

Sonen har haft det lite struligt med sin andning när han sover, i bilen sover han alltid så en resa mot Västerås hade inneburit en hel del stress och oro. Igår meddelade vi att vi inte kommer till dopet.

Och nu känns det faktiskt skönt att vi tog det beslutet, känns inte som att planen att hinna med allt och alla gått i kras utan bara en insikt om att man inte kan hinna vara överallt på samma gång. Idag blir en lugnare dag, sonen ska få premiärcykla på nya cykeln. Jag själv tänkte passa på och vila en stund (är rätt så uppjagad efter en vecka med krasslig gosse), senare är det mingelmiddag hos våra bästa vänner.

Det är riktigt kalasväder i huvudstaden, läget hos er då?

Kommentarer
Postat av: Kerstin i Umeå

Stackars lille gossen. Jag skulle vara helt slut om jag befann mig i din situation. Så passa på att vila idag och ha det skönt.

Här i Umeå är det soligt och 15 grader i skuggan. Kan bli en riktigt bra dag. :)

Kram till er båda från Umeå

2008-05-31 @ 10:35:23
Postat av: Anna funderar

Det lät som ett klokt beslut, även om det kanske inte var det roligaste att fatta. Men ibland kan det ju kännas skönt bara ATT ha kommit till beslut. Kram till dig:)

2008-06-01 @ 18:19:30
URL: http://enbrablandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0