påskeländet är över

Ja då var påskeländet över, lika så bra det. Näe påsken blev inte som vi hade tänkt oss, ibland kan lite betyda så mycket.
Ibland kan de enklaste ord få de mest vansinniga konsekvenser. Och jag begriper mig inte på folk som tar sig på så stort allvar att de skapar och omförvandlar allt som sägs och sker runt i kring dem bara för att slippa kliva ned från höga hästen och faktiskt inse att ingen, allra minst en själv kan vara alldeles perfekt.
Jaja ny vecka och nya tag, idag plockas påskriset bort
och hur är läget hos er då?


Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Tyvärr är det så att den enda personen som vi kan ändra på är oss själva.
Hur mycket man än vill hjälpa eller öppna ögonen på folk så går det inte om de själva inte ser problemet.
Jag jobbar väldigt hårt med att inte ta åt mig av sådana personer. I bland är det fruktansvärt svårt men blir jag irriterad så är det JAG som må dåligt inte de så...

Hoppas det löser sig!

Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 10:12:31
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0