påsk påsk


Det blev en rätt knasig men OK påsk ändå, sonen verkar ha fixat denna febersläng som i nuläget inte verkar vara något annat en en släng bara. Själv är jag inte på toppform, fryser och känner mig lite obehaglig till mods. Och helt tar diverse dålig sömn ut sin rätt när man inte är på topp. Jaja man lär sig så länge man lever. I morgon är det "stora röja förrådet dagen", jag vill bara att det ska gå superfort och kommer att slänga typ allt. 

Hoppas ni har det gott:)

Bild: Klänning från Indiska, jag var inne i båda favoritbutikerna, den i Gamla stan och den på Hamngatan och de hade fått in mycket vårfräscht i ljuvliga pasteller, rosa och beige.

Kommentarer
Postat av: syren

Snygg klänning.

2008-03-23 @ 20:42:02
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Mira

Underbart att du uppdaterade.... annars hade jag ringt dig hem ikväll.

Indiska har jättemycket fint!

Stor kram till dig och de dina.

2008-03-23 @ 21:32:15
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: Gabi

Snygg klänning. Vad skönt med stor rens dag! Det behöver man ibland.. Själv ska jag jobba idag. Från 13,30 - 23,00, puh.. Äh, det kommer att gå bra.. Ha en trevlig dag!

2008-03-24 @ 11:36:18
Postat av: mia dh

syren: Ja den är jättefin:)

Mira: Kramar tillbaka, ha det gott, allt är i sin ordning här.

Gabi: Hoppas du får en bra jobbaredag.

2008-03-24 @ 14:16:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0