långfredag...

image1356
Mysfaktorn har varit på hög nivå denna kväll, maten var riktigt god, sonens feber är inte lika hög, ljusen är tända och kvällens höjdpunkt blev ett helt galet kuddkrig.
Inte så pedagogiskt kanske att jaga upp en treåring med kuddar som flyger överallt precis innan läggdags men det spelar ingen roll.

Vissa korta stunder, när han blir riktigt sjuk och när vi befinner oss på sjukhus känns det som om vi bara har honom på lånad tid. Ikväll var inte en sådan kväll, vi är hemma, allt går bara bra, skrattfest och obeskrivlig lycka. En härlig långfredag helt enkelt, nu varvar vi ned och har tänkt se på film på 5:an
Hoppas ni alla bara har det riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Anna funderar

Å vad glad jag blir för er skull. Varje gång jag går in och läser, blir jag så inspirerad av din energi och ditt härliga humör:)Kram, och de gånger du skriver om ert kämpande är förstås lika mycket värda...

2008-03-21 @ 21:59:35
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: Prinsessan

Sitter med Min Älskling och myser. Det är underbart. Nu måste jag lämna bloggvärlden en stund för jag saknar honom. Glad Påsk! Ni verkar ha det härligt.

2008-03-21 @ 22:22:02
URL: http://www.prinsessa.se
Postat av: Rebeccas.se

Låter härligt! :-)

2008-03-21 @ 22:40:30
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Anonym

Härligt med kuddkrig! Får jag vara med?

2008-03-21 @ 22:49:45
Postat av: Lärarinnan

Hej hej! Kom bara att tänka på en sak när jag läser om ert roliga kuddkrig. En viss Anna Wahlgren (som du vet att jag diggar skarpt) menar att "skrattet till go´nattet" är en förutsättning för att barnen ska sova så gott! Ju mer skratt och stoj före sängläggandet desto bättre. Inget behov av att ta det lugnt och varva ner stunden före läggdags enligt henne alltså. ; )

2008-03-22 @ 09:44:53
Postat av: cattis

mm... så han är sjuk igen lilleman. Det var inte kul. Men kuddkrig är kul och ger hopp :-)

Fast nu är det söndag och inget nytt inlägg...
Jag håller tummarna för att inget hänt, utan att det är åt rätt håll!

Vi har det oförskämt bra vi och sänder goda tankar och
kramar till er!

Cattis

2008-03-23 @ 20:38:23
URL: http://livetsomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0