eftermiddag

image1333
Känner mig inte vidare i form för kvällens happening men det är bara att rycka upp sig, strunta i diverse nojor som har med utseende (och ålder) att göra. Jag har i alla fall en trevlig "bloggmingeldejt" innan själva minglet och den ser jag fram mot.
Och om nu någon riktig modebloggare i efterhand skulle kommentera att de på bloggminglet såg en tjockbent skata i svart/vit klänning så vet ni vem de syftar till...
Jaja det finns värre saker att oroa sig för, eller hur.
Och idag har vi fått reda på inflyttningsdatumet till nya lägenheten, det blir innan jul, i början på December, toppen.
Ha en fab kväll alla ni...


Kommentarer
Postat av: Mira

Du ska se att detta kommer bli finemang på alla sätt och vis.
Synd att du inte tog mod till och fotade en helfigursbild så jag som inte kommer på träffen kunde få se.

Ha det så jättetrevligt. Mingla för mig med!

Bamsekram!!

2008-03-12 @ 15:48:11
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: Anna funderar

Men du har stil, personlighet och en mognad som ingen 20-åring i världen kan få. Ha den bästa kvällen, snygging:)

2008-03-12 @ 20:57:12
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: Mia dh

Mira: Jaja, kramkram

Anna funderar: Tack och diverse nojor har egentligen inte så mycket med denna tillställningen att göra utan mer privata. Ibland känner man sig fab, ibland inte, igår var en sådan "inte" dag, men det gick över. Ha det fint, goa du.

2008-03-13 @ 09:01:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0