bilar

image1337
Treåringen har många bilar, vill alltid ha fler och jag som försöker hålla ned på antalet kunde inte låta bli att skaffa ytterligare två till idag.
Så små och söta, jag älskar bilar jag med och tycker att det är tokroligt att leka med dem tillsammans med honom. Kanske beror detta lekbilsintresse från min sida på att jag som barn aldrig fick några men så gärna ville ha.
Jag snodde grannpojken och bästa vännens bilar och när killarna på gården lekte med sina bilar i sandlådan dök jag ned, tillsammans med dem, byggde garage och broar. Om de ville ha mig med var en annan femma, jag brydde mig inte, jag var med bara.
Jaja men nu börjar det väl vara dags att bli lite vuxen, sluta leka med leksaksbilar och ta det fb kortet som gör att man kan leka med stora riktiga bilar. Men jag har alltid något att skylla på för att jag tycker det verkar så tråkigt att plugga körkort.
Nu skyller jag på att det ska sparas pengar till lägenheten... Men sedan, då ska jag.

Bild. dagens shopping, tvåcentimetersstora supersöta bilar

Kommentarer
Postat av: Gerda

Fina, bilar kan man aldrig ha för många....enligt gg. De finns överallt i vårt hem..

2008-03-14 @ 10:36:57
URL: http://gerdas.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jättesöta, vi har en tjej här hemma som äääälskar bilar! :-D

2008-03-14 @ 22:55:56
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0