bays

Lagningarna i tänderna gick sönder lagomt till midsommar, i förmiddags fick jag dem lagade igen och nu hoppas jag att jag ska slippa mardömmar om tänder som lossnar, hua.

Och igår vann jag ett vad som jag alldeles hade glömt bort, vanligtvis är det ju roligt att vinna, men inte denna gång och jag kommer inte att kasta mig över datorn och klicka hem något dyrt. Men jag "sparar" vinsten i mina tankar och plockar fram den vid tillfälle längre fram när det kan tänkas behövas. Just nu har jag ingen längtan efter någon dyr väska men en enkel Bayswater skulle jag faktiskt inte tacka nej till.

Bild: Mulberry


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg ett par "live" i NY och dom är ju så vackra! Är dessutom alldeles förälskad i Miu Mius stora klassiska väska (vet inte vad modellen heter på rak arm)..

2008-06-28 @ 14:29:04
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0