röda pussar utdelas


Till mannen:
Jo men vi har också hårdrock här hemma, din lille huligan mår så bra så och har haft en riktig "trotsa allt mamma säger dag". 2 timmars försöka få liten att somna in, det du det är bara jag som lyckas med det.
Alla kommer att veta var du varit, på festinaaalen, med MeckarMicke.
Allt går och har gått superduper å du behöver inte ha dåligt samvete något.
Retas lite måste jag ju dock, kolla vad som i vanlig ordning fixats av moi...

Jag älskar dig, vi längtar efter dig, kom hem så får du massor av pussar. Enda kravet jag har är att få ligga å pressa en stund på söndagen om vädret är nice.
Sov så gott och kör försiktigt i morgon...
    








Kommentarer
Postat av: cattis

Hej Mia!



Ler då jag läser de sista inläggen.

Ibland är det gott att längta :-)



Du behöver inte ha dåligt samvete. Lampan till skåpet gör sig ju bättre till hösten :-)



Om ni tar en prommis utmed Årstaviken kanske vi kan träffas i solen?



Kram

Cattis

2008-06-07 @ 08:43:12
URL: http://livetsomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0