presenten


Presentjakten är äntligen över, inte alls vad jag hade tänkt men det blev något som inte kommer att damma i ett badrumsskåp i alla fall. Upptäckte dock att butikssäljaren klippt bort alla lappar? Konstigt tycker jag men hinner inte gå dit och be honom sätta tillbaka dem.

OK Biibii, vad tror du, blir det en för poppig present? Äkta skinn, priset vet du, i värsta fall kan jag faktiskt tänka mig att ha den själv och så får hon köpa sig något annat.
Jag tror att hon blir glad, lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: biibii

Jaa den var ju skit fin! Och om hon inte vill ha den så kan jag åxå mycket väl tänka mej att springa omkring med den på min axel. Nu är det typ bara ett dygn tills vi ses!

2008-06-13 @ 14:13:55
Postat av: Merethe

Hej igen =)



Ville bara önska dig/er en riktig trevlig helg! Hoppas resan går ganska så snabb, men jag vet av egen erfarenhet att det alltid tar för lång tid innan man är framme och kan krama om dom man tycker om "där hemma". Själv är jag från Oslo, och fastän det tar ynka 8 timmar att åka hem med bil, så är det alltid för lång tid. När man väl är på resande fot, vore det skönt om man bara var framme (fast jag säger inte nej tack till lite tax free shopping på flygplatserna dock, man får ta det onda med det goda ;) fniss )



Oj, detta blev liksom lite om mig, jahapp, nu återgåt vi till ämnet; Trevlig helg och norrlandsvistelse, njut av stunden!



Kramar

/Merethe :-)

2008-06-13 @ 15:12:46
Postat av: HannahSthlm

Fin!:) Ha en mysig tripp till Norrland nu gumman! Kram.

2008-06-13 @ 18:59:32
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Jellon

Hejsan och en riktigt trevlig helg vill jag önska dig, samt höra ifall att Postverket har skött sig och fått fram din lilla bokvinst från mig? //Jellon

2008-06-13 @ 20:18:51
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Mira

Skitfin!! Jag tar ärna emot den jag med!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamiz

2008-06-14 @ 12:26:29
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0