är det någon där


Sommartider är som oftast läsartider även för mig, så även denna sommar och jag gillar lättsamma underhållande böcker. Har nyligen läst Marian Keyes "Är det någon där". Men näe den föll mig inte riktigt i smaken, periodvis var den helt OK men alldeles för lång och småseg.


Belinda Olssons "Gravidchock" gillade jag dock helskarpt, snabba repliker, rolig och bra sommarläsning. Jag sträckläste pocketboken och vill genast kasta mig över fortsättningen.

Nu när jag ingen oläst pocket har hemma så är det väl bäst att zappa en aning innan läggdags.
Nattinati...

Bilder: CDON

Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Samma för mig. Har därför tänkt mig att köpa "Är det ngn där". Kanske ser jag ngt annat av mer intresse bland bokhyllorna. Gravidchock läste jag för en tid sedan. Sisådär tyckte jag. Kan vara mina uppskruvade förväntningar på den som gav resultatet.

2008-06-25 @ 13:03:55
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Mickan

Och jag får passa på att koppla av med lite skönlitterärt under sommaren när jag slipper kurslitteraturen. :P Just nu läser jag "Lovligt byte" av Janet Evanovich. Har läst den en gång förut men läser om den för att fräscha upp minnet då jag ska fortsätta läsa resten av böckerna i serien sen. :P

Innan läste jag ut "En annorlunda semester" av Marian Keyes. Läst den? Det är den enda med henne jag läst. Men det lär nog bli fler. :)

2008-06-25 @ 21:32:02
URL: http://angel-like.com
Postat av: Susanne

Perfekt med boktips - jag tänkte knappa hem lite mysiga pocketar till semestern :)

2008-06-25 @ 22:32:00
URL: http://yssasblogg.blogspot.com
Postat av: Nettan

Jag läste är dte någon där förra sommaren och blev riktigt besviken! Glad att jag inte köpte den! Gravidchock klarade jag itne av att läsa, så den står i pockethyllan fortfarande!



Kan tipsa om en relativt ny bok som jag läser nu som är rätt ok: Den jag ville ha!

Kram

2008-06-26 @ 09:57:11
URL: http://www.reflektioner.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0