sommarchill


Vädret har varit växlande, både sol och regn men vi har faktiskt både hunnit med att sola och bada denna helg och även hunnit med att läsa ännu en pocket. "Där regnbågen slutar" av Cecilia Ahern är ingen bok jag hoppar högt av speciellt eftersom den genomgående var skriven i mail/brev och SMS form, började rätt så snart störa mig på detta men jag läste ut den ändå.
Själklart har jag även lyckats spilla på denna bok, på 3 av fyra faktiskt, kaffe, saft och så kaffe igen. Vi får väl se om den sista sommarpocketen klarar sig från att spillas på.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad snabb du är! Visst är det härligt att läsa? Har precis dragit igång en utlottning av ett presentkort som jag fått och vill dela med mig av till någon lässugen! Kika in!

Kram

2008-07-14 @ 17:30:37
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: mia dh

Nettan: Ja ibland så men helt ärligt skummade jag igenom en del av bokens mailrader bara för att komma närmare slutet, jag är med å tävlar:)

2008-07-14 @ 22:28:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0