Jag gillar Belinda


Jag ändrade mig och läste i rekordfart ut fortsättningen på Gravidchock
Superduperbra, heja Belinda skriv på nu så vi får veta hur det går för Agata med flera. Och i min längtan och väntan på en tredje bok får jag spana in Belindas blogg istället, tror minsann att jag har fått mig en ny idol.
 
Michael Jackson var min idol för hundra år sedan, det var innan han opererade bort halva ansiktet och före den mist sagt osunda dragningen till små barn uppdagades. Därefter har det varit snålt med idoler. 

Studio Belinda skall lusläsas, hon verkar vara en cool (media)människa och är en ruskigt bra författare.


Bilden: Har jag snott härifrån

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! Tyvärr vågar jag inte hoppas för mycket nu när jag ser att det är över 50 stycken som anmält sig till den :S



Visst är de böckerna bra! Verkligen underhållande och kul :)

2008-07-04 @ 00:44:20
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: camilla

En fråga :P. Undrar du vart Darin tagit vägen? kolla in i min blogg så får du svaret ;)!

2008-07-08 @ 12:02:22
URL: http://camillajarvas.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0