galen outfit och galet bra dag


Det blev ingen preppy sailoroutfit och skärgården idag, men väl en helgalen outfit, sol och en galet bra dag vi poolkanten (låter bra med "poolkanten" som för visso är en pool men områdets bassängbad där 100 ungar hoppar upp och ned plaskandes och skvättandes).
2 timmars batteriladdning alldeles för mig själv, solandes och läsandes.
Därefter fick det vara nog med slappandet och jag kunde inte låta bli att ringa familjen.

-Men hallå tänker ni komma eller ska jag komma hem? Nu är jag både utvilad, lite uttråkad och kissnödig?

Man och son kom till poolparken och hade med sig överraskningar som var så trevliga att det hela toppade min dag så pass att det  känns som bästa dagen på länge. Därefter grillade vi på gården, sonen somnade sött och jag ska genast sluta hänga här och umgås med mannen.

Ni då? Vad har ni haft för er?

Bild: På lite gott och bandat, galet klädval som dock gjorde mig på himla bra humör, guldväskan, silverskor, grönochvitprickig klänning och så en strandbag med stjärnor. Och så överraskningen, mannen som kom med smörgåsbakelse och gott att dricka, så nice.

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Jotack som frågar! Lite av vart kan man säga! Började med att cykla på motionscykeln en halvtimme, handlta, fixat lite hemma, lånpromenerat dogsen, yogat, lagat kalasmat, chattat med dottern som bor i England...hmm...det får nog räcka så;)

Trevlig kväll!

2008-07-05 @ 21:38:54
URL: http://trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Bim H-D

Åter hemma!!! Gårdagen - lördagen var solig, varm och UNDERBAR!!! Ler från öra till öra ännu, även om det regnar på mig här hemma ;)

Må så grankott...

2008-07-06 @ 20:51:09
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: mia dh

trollpackan: Fullt upp'

Bim H-D: detsamma

2008-07-07 @ 08:26:28
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0