bygget

image1235
Nu så börjar det klarna, själv har jag tidigare tittat på fel del av våningsplanet och kunde inte riktigt begripa läget på lägenheten, men nu har jag "hittat hem" och på sidan mot vägen kommer sonens rum, köket och gästrummet att vara.

Det har varit en skön dag med sol och fint väder men det verkar ha stormat en del utan att jag märkt det, flera träd har blåst omkull i området och på byggarbetsplaten verkar det ha rasat en del också.

Nu ska det fixas middag, ha det finemang.

Kommentarer
Postat av: Anna funderar

Kul med ny lägenhet. Vi flyttade fr gammal villa till ny lägenhet nyss, och vilket lyft det blev. Är det JM som bygger? Spännande att få följa bygget tycker jag. Lovely sunday!

2008-01-20 @ 16:42:32
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: mia dh

Anna funderar: Yes JM bygger:)

2008-01-20 @ 18:11:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0