vårt nya hem

-Näeee men hallå nu går du ju rakt igen om väggen, ta dörren va, där är den ju...

Bara betong, inte ens innerväggarna var klara, inte mycket för världen men jag kunde ändå leva mig in i hur det kommer att bli. Jag är nöjd, det blir bra och jag längtar till det blir vinter och inflytt.

Men nu har sommaren dykt upp här i Stockholmia igen så jag passar på att njuta av den, lägger tankar om nya boplatsen åt sidan för ett tag. Hösten och diverse flyttplanering välkomnar jag senare.
Heja sommaren, det är ju bara Augusti nu...

Bild: På vår nya bostad, som i detta bildformat ser skruttigt liten ut.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

ler

Allt ser alltid så skruttigt litet ut på sådana bilder och i verkligheten. När några byggde hus och bara ytterväggarna fanns - lekstuga? Hm, och nu som färdigt är det ju megastort!!! Eller, inte ta i, men jämfört med innan!!!

Hm, sommar igen? Ehhh, du får gärna regnet vi har, blääää... är så less så jag tror jag än en gång letar boende utomlands!!!

Må så grankott... ngn som dock nu ÄR torr om fötter och fått av sig blöta jeans. Man tror man ska klara sig rätt ok när man är på stan och kutar mellan butiker ungefär - nopp... genomvåt!!! Regnjacka på, men regnbyxor kändes dock som överkurs - varit läge dock!!!

2008-08-14 @ 15:35:27
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: mia dh

Bim: Jaja här har det regnat på em med:)

2008-08-14 @ 18:03:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Då har du något kul att se fram emot

2008-08-16 @ 10:37:45
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0