lite kär

Gårdagskvällen spenderades med feberyra och snorig näsa i soffan framför TV:n. Jag spanade på Marcus Fagervall och blev lite kär nya låten och liveframträdandet i Sommarkrysset. Då när det begav sig i Idol hejade jag på honom, nu hejar jag på att det kommer att gå bra för honom fortsättningsvis.

Nu ska jag försöka få på kläder på en klädvägrare till son, min man har tänkt ta med sig honom ut och själv ska jag sova och beställa hem något smarrigt att äta sedan...
Det är sååååååå tråkit att va sjuk

Kommentarer
Postat av: Gerda

Krya på dig och det går ju en tjejmil nästa år ..och nästa..och ett lidingölopp och midnattslopp.. det är bara att välja och vraka...:) Och du vi får sätta upp en fikadejt (snart) framöver- när bacillerna är besegrade..!!

Kramen

2008-08-31 @ 14:53:29
Postat av: Åsa

Jag är så ledsen för att jag missade hans framträdande på Sommarkrysset, eftersom jag tycker väldigt bra om honom. Jag hejar verkligen på att det kommer gå bra för honom o stör på medias tjafs jämnt. Men men så är det o kommer alltid vara så.



Kram kram från Åsa

2008-08-31 @ 16:51:11
URL: http://www.metrobloggen.se/eken
Postat av: Jessica

Fyy vad trist att du missade loppet!! :( Hoppas ni blir lite kryare snart. Jag har också blivit sjuk...förkyld och hosta, hoppas jag klarar mig undan febern.

Kram

2008-09-01 @ 08:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0