ingen tjejmil för desperata hemmafrun

Igår blev jag ännu mer sjuk, sonen med. Feber, hosta och snuva, sonen fick penicillin och jag får så klart låta bli att springa tjejmilen idag.
Surt som f*n känns det och så typiskt att jag ska lyckas bli sjuk precis nu, men jag är så risig att jag vet att det helt enkelt är helt omöjligt att genomföra en mil springandes, gåendes eller krypandes.

Så var det med det, nu vill jag bara bli mig själv igen och så finns det andra lopp jag kan boka in mig på så det inte känns så himla misslyckat.


Kommentarer
Postat av: Mezzie

Usch då massa krya på er kramar till er allihopa!!!

Kramsiar

2008-08-31 @ 12:05:06
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Men det var ju jättetråkigt. Då får du ladda batterierna till nästa lopp istället. Ta hand om varann och krya på er.

Kram

2008-08-31 @ 12:26:35
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0