vad vore väl en bal på slottet

image1362
Det vankas festligheter i slutet av månaden, jag som längtat så efter att få shejka loss är minst sagt sugen på att kunna gå på storkalaset i norrland tillsammans med maken. Mycket skall dock klaffa för att det ska fungera och i nuläget ser det inte vidare ljust ut för att hela familjen skall kunna närvara. Men jag har ännu inte gett upp hoppet, outfiten om jag nu skulle komma mig iväg är redan "fixad" i tankarna.
Operation övertalning och superduperplanering krävs dock,
hopppelihoppas...
Och skulle nu festligheterna bli av kommer klänningen att beställas och självklart kommer jag innan utförd beställning ställa frågor till Engla om Asos storlekar och fraktkostnad, hon har nog aldrig fått dessa frågor förut...

Bild: HM, ASOS, Kyss Johanna, Chanel och Louboutin

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, skorna har du ju... snart! =)
Snyggt alltihop.
(Hälsa Engla... ;)
)

2008-04-01 @ 18:55:19
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Anna funderar

Snälla rara avslöja om du köpt skorna, nätet eller Schuterman? Hur är storlekarna? Massa frågor, men det är ju mina favvoskor...

2008-04-01 @ 20:45:08
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: Anna funderar

Men förlåt, världens vimsigaste människa. nu ser jag ju var de kommer ifrån. Å lyckost, det är du värd i kubik, själv har jag inte vågat mig in för att prova. Inte riktigt kompis med flickorna där...

2008-04-01 @ 21:17:33
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: mia dh

Åsa.S: Mmmm snart:)

Anna funderar: Faktiskt var det en mkt trevlig mörkhårig tjej som hjälpte mig när jag provade. Betydligt snorkigare dam i kassan vid betalning. En storlek större än vad jag vanligtvis har fick jag gå upp i storlek. Har alltså 39 men fick acceptera att storlek 40 var min Louboutinstorlek. Tjejen berättade att de allra flesta väljer en till en och en halv storl. större.

2008-04-01 @ 21:35:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0