skumma snubbar

Jag hann springa ut och komma in innan programmet började. Det var dock mörkt och jag såg "skumma" snubbar i huvor överallt. Näe jag kommer inte att springa i mörkret själv igen.

För många år sedan blev jag jagad av en riktigt skum typ, hade han fått fatt i mig och om det inte den där andra killen som jag mötte hade jagat bort honom så hade utgången varit rätt så självklar. Det sitter i fortfarande och ändå hände det inget, men flåsandet i nacken glömmer jag aldrig, inte den där rånarhuvan heller, usch och fy.
Tycker det är bedrövligt att man inte ska kunna känna sig säker själv utomhus.
Jaja men nu ska jag strax gå till sängs.

Gooooooooooooooooooooo natt alla goa.

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Ja fyyy:( Snäppet värre än att slåss med vaser det:P
Nej men allvarligt..det är ju urläskigt..förstår din oro! Kram!

2008-04-07 @ 23:37:59
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Bettan

GRATTIS!! Hoppas allt är bra med er? Oj vad jag längtar efter att får träffa er igen. Känns som det är hundra år sedan:( Hoppas du får en toppendag idag! Å du må ju då vara försiktig när du ger dig ut sent, var rädd om dig. Tusen grattiskramar / Bettan

2008-04-08 @ 07:01:02
Postat av: mia dh

hannahsthlm: Kramkram

Bettan: Tackar, allt är toppen, längtar efter dig med,kramkram.

2008-04-08 @ 08:44:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: One small dream

Hipp hurra på din födelsedag!!

*Många kramar från mig och en blöt nospuss från kissekatten min*

2008-04-08 @ 09:54:19
URL: http://onesmalldream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0