Hemma igen efter en toppenweekend i Umeå

image1424
Allt gick fantastiskt bra, höjdpunkten för sonen var så klart flygplansturen och att få vara hos mormor. Sonens glittrande ögon, kommentarer och prat under hela turen i luften var obeskrivlig.
Höjdpunkten för de vuxna i familjen var lördagens tillställning, vilket party. Svägerskan med fästman kan verkligen ordna till kalas. Jag säger bara wao och tack, helt klart ett minne för livet.
Trevliga människor, fantastiskt god norrlandsbuffé, liveband och dans tills det ljusnade. De enda som var lite ledsna dagen efter var mina egna tassar, dans till det ljusnar i 10 cm klackar hör ju inte till vanligheterna så de förlåter mig nog snart.

Helgen gick fort, nu är det vardag igen och en fullspäckad vecka väntar.
Hur har ni haft det?

Bild: På Baccara brudarna, nääääääe på sötaste svägerskan och jag.

Kommentarer
Postat av: Cin

Vilken upplevelse sonen varit med om i helgen då! Flyga för första gången. Kan tänka mig att han var eld och lågor. :)
Kram Cin.

2008-04-28 @ 10:47:38
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: ConfessionsOfASpinster

Ja, tror tyvärr inte att man vänjer sig vid att få komplimanger så det är bara att stå ut och fortsätta bli otroligt generad antar jag..hihi..
Vad roligt att sonen gillade flygturen kan bli rätt jobbigt annars. Tycker alltid så synd om mammor vars barn skriker & gråter när de flyger. Övriga resenärer har ju en tendens att inte underlätta situationen.

2008-04-28 @ 12:50:18
URL: http://ConfessionsOfASpinster.blogg.se
Postat av: Anna funderar

Härligt att läsa att resan var toppen. Kalas o flygresa blir ju de bästa minnen. Kram:)

2008-04-28 @ 16:55:23
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: mia dh

Cin: Ja det var han verkligen:)

ConfessionsOfASpinster: Precis:)

Anna funderar: Ja riktigt goa minnen.

2008-04-29 @ 11:48:24
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0