vid havet...

image843
 
"Terrar" er med några norrlandsbilder till för det är verkligen vackert utanför Umeå, vid havet och Obbola/ Holmsund närmare bestämt. Denna tur var inte jag med på utan det är maken som fotat och eftersom svägerskan också var med så har även hon identiska bilder. Jag har alltså inte snott hennes, jag lovar.

Nu ska jag snart bege mig ut för en joggingrunda, har inte använt springskorna på över en hel vecka och jag bävar för hur det kommer att gå, har även lite ont i halsen. Jag får väl skylla på halsontet och allt onyttigt vi vräkt i oss om det går uruselt.

Ha en härlig lördag, för visst är det lördag idag, tja jag blir alldeles dagvill när vi semestrar som mest.

Kommentarer
Postat av: evans

Hur kan man bli terroriserad med norrlandsbilder?! Norrland är ju guds gåva till mänskligheten :))

2007-09-01 @ 13:54:52
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka vackra bilder!
Vad fick dig till att börja blogga? En kompis till mig inspirerade mig till att börja, men jag var skeptisk till det en början. Nu kan jag knappt slita mig från bloggen.

2007-09-01 @ 17:27:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: mia dh

evans: Vad härligt att det uppskattas, kanske att jag bjuder på "turistbilder" från min andra hemstad stockholm. Vi får se, ha det gott:)
Junitjej: Ja du det var en riktigt bra fråga, började surfa runt i bloggvärlden och lämnade kommentarer sedan var det en bloggare som frågade varför jag inte skaffade en egen, funderade ett tag och startade projektet med skräckblandad förtjusning. Vet fortfarande inte var min blogg kommer att landa, är rätt så försiktig men är biten, näst intill besatt för att det är så kul. Har fått så många nya cybervänner och även IRL och det är helhäftigt. Jag tycker även att det är så mycket kvinnlig power i bloggvärlden och det inspirerar. Det är kul och jag ångrar mig inte för ett ögonblick:)Ha det gott:)

2007-09-01 @ 21:29:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0