vad pysslar jag med om natten...

Sova är ju viktigt men ingen i vår familj verkar vara intresserad av det just nu. Vi är lite trötta och kinkiga men vägrar sova ändå. Nu har sonen som vanligtvis inte vilar på dagen äntligen slumrat till. Den annars så smidiga nattningingen rubbades totalt efter sjukhusvistelsen och vi har inte lyckats hitta tillbaka ännu, men det kommer...
Själv sitter jag nu framför smurfburken med mitt enda botemedel mot tröttheten-kaffekoppen.
Och varför är jag trött då? Helt och hållet mitt eget fel så jag klagar faktiskt inte. Har blivit totalt Heroesbesatt och ligger fascinerat och spanar på hjältarna nattetid.

Bara ett avsnitt till, bara ett avsnitt till, lite till... Ooooops nu kommer jag att vara död i morgon och inga hjältar kommer att hjälpa mig dagtid. Och jag blir hemskt bekymrad om Peter Petrelli inte får ordning på sina krafter snart.

Bild: Googlad

Kommentarer
Postat av: evans

Vi ska också få en massa avsnitt av Heroes snart och jag har på känn att det kommer att bli "bara ett avsnitt till" för min del också... Hoppas du har fått sova något!

2007-09-24 @ 14:42:51
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Lina

Ah, så du gillar Peter petrelli främst? Det gör åtminstone jag, han är min favorit! har du sett säsong 2? Tycker så synd om honom!

2007-10-04 @ 17:38:07
URL: http://darkchocolat.blogg.se
Postat av: Ida

han dör i slutet :P

2007-10-24 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0