pling i kassan

image864
Mitt i all turbulens har vi försökt att komma framåt vad gäller tillvalen till lägenheten. Köket är nästan färdigbestämt, ekparkett (ingår), vita luckor, utdragsådor, långa liggande handtag, vitvaror i rostfritt, blyertsgrått kakel. Det blir nog en ekskiva trots att jag är tveksam till ek och vitt. Vad vi ska ha på väggen svarar vi "vet inte" än så länge, målad yta i alla fall. Är sugen på en underlimmad diskbänk med skiva istället för en vanlig men över 12000:- för detta. Det tickar på och plingar i kassan ju mer man tittar i tillvalskatalogen...

Kommentarer
Postat av: Milla

Spännande att välja! Det där låter nästan lite likt mitt kök fast vi har inte vitt utan mer ljust cherry, men annars grått kakel och ALU vitvaror (blir inga fläckar!) Hoppas ni får chans till induktionsspis, det är det jag uppskattar mest i mitt nya kök! Vitt och valnöt är snyggt ihop!

2007-09-11 @ 09:38:10
URL: http://millaflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0