ingen morgontur i dimman...

Jag försöker ofta lura mig själv och på kvällen säga "jo men i morgon då ska jag kliva upp tidigt (innan mannnen åker till jobbet) och bege mig ut på en uppfriskande joggingtur. Hur käckt som helst och det är nästan så att jag tror mig själv på kvällkvisten men eftersom jag är en znoozmästarinna  så är det mycket svårt att lura mig själv före tuppen gal klockan 7. Självklart blev det ingen morgonjoggingtur i dimman denna dag heller, får bli ikväll istället.
Godmorgon alla ni, hoppas att allt är bra?

  Chunky yarn knit coat large view
Bild: Jag gillar modellen på denna lilla jacka från Anna Sui. Hmmm kanske skulle damma av symaskinen ändå och fixa en liknande i mörkt brunt eller svart. Denna hittar man på net-a-porter i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Biibii

Goodmorning! Snygg jacka!! Hoppas att allt är bra med er! Kramis B

2007-09-27 @ 08:46:42
URL: http://bumblebeezz.blogg.se
Postat av: mia dh

Biibii: Ja nu vet du, tackar för morgonsurret i telefonen. Kom hit på kalas vet ja!

2007-09-27 @ 11:48:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0