fönstersfluktare...

image883
Godmorgon, här vaknar vi tidigt men jag är inte människa förrän jag fått i mig minst två muggar kaffe. Igår vågade jag mig på att öka längden på min joggingrunda och det gick finfint, lite smånöjd över det. Mindre nöjd över valet av runda kanske bästa vännerna är för jag joggar numera så nära deras vardagsrumsfönster att det är omöjligt att låta bli att snegla in. Tror faktiskt att de såg mig igår, jag såg dem i alla fall. Nåja de får allt skylla sig själva att de flyttade så nära;)
Önskar er alla en fin dag idag.

Bild: På förnsterfluktaren själv direkt efter rundan...


Kommentarer
Postat av: Angel

duktig du är,försöker ut å jogga men gud vad jag fuskar *s*

2007-09-19 @ 07:42:36
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: mia dh

Angel: Trodde aldrig att jag skulle bli en sådan som gillar att springa, men det är numera ett faktum. Har saknat mina turer den senaste tiden, ha det gott

2007-09-19 @ 09:39:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0