rött

Jag känner mig på krigsstigen, inte på något vidare humör, jag är trött på de som bråkar med mig. Låt mig vara, gör det ni ska och låt min familj vara ifred. Vi har liksom redan så det räcker och lite till. Nåja om det inte vore för att jag har de narigaste läpparna i staden skulle jag dagen till ära smetat på mig knallrött läppstift, låtsas att jag var lika snygg som Gwen Stefani, lika cool och givit mig ut i strid. Men jag orkar inte idag, ger mig ut på det evinnerliga mailbattle istället som aldrig tar slut. Shit ibland blir man bara så trött....

Använder ni rött...
på era läppar?
Själv gör jag det aldrig, men jag gjorde det en gång i tiden då jag var mycket modigare än nu.
Liparazzi
Bild: Eleven, Liparazzi

Kommentarer
Postat av: Cin

Det låter inte alls bra, hoppas du klarar dig. Jag hoppas det ordnar sig och att de låter er vara ifred! Kram

2007-10-24 @ 08:00:40
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: mezzie

Usch låter inte alls nåt vidare sände röver lite krmaa roch hoppas de lindrar ialf liite ;-)
Kramkram

2007-10-24 @ 08:04:36
Postat av: mia dh

Cin: Ja då ingen fara jag är van, blir bara så sur ibland:) Men nu är allt på topp igen, tvära kast.

Mezzie: Det gjorde det, tack så mkt:)

2007-10-24 @ 16:20:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: majsan och malla

rött på läpparna är u inne nu, så självklart ska här inhandlas nytt läppstift...
Hoppas att det blir snyggt!
kram Majan och Malla

2007-10-25 @ 21:46:26
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0