idag är jag kär

Full length chiffon dress large viewFull length chiffon dress large view
Idag är jag kär i den här dagen, en bra start med en son som vaknade på ett toppenhumör, kan bara bli bättre.
Det är underbart väder ute, efter lunch kommer vi att vara i friska luften mest hela dagen, hoppas bara att vädret håller i sig. Men det tror jag att det gör för här skiner solen och inte ett enda moln syns till.

Och så blev jag lite kär i klänningen på bilden, egentligen gillar jag inte volanger men tycker den alldeles förtjusande ändå. Undrar dock om det inte är avsaknaden av glammiga fester som gör att jag så ofta sneglar på tjusiga klänningar. Om jag skulle skaffa mig den på bilden skulle den enbart få damma i garderoben för när skulle jag använda denna månne?

A. Hemma en fredagskväll
B. På någon annans bröllop
C. På nyårspartyt

På fråga A svarar jag aldrig i livet, på B svarar jag ja gärna, men gift er då så jag får ta på mig "finkleea" (norrlandsbondska för finkläder), halloooo någon? På C svarar jag njae vi är oftast hemma på nyår så det lär inte bli det heller.

Bild: Net-a-porter

Kommentarer
Postat av: Angel

gud så vacker,synd att man bara e 160 kort,långa klänningar passar mig inte =(

2007-10-04 @ 11:05:36
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Jessica

åååhh, tusan vad vacker den var! synd att nästan alla i vår släkt redan har gift sig då, och någon glammig fest lär man ju inte heller få gå på i första taget. hmmm =(
...men, vad är en bal på slottet..?

2007-10-04 @ 17:37:01
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Kanske på en Gwen Stefani konsert?! Eh, nej... det blir nog inte heller så bra... Men fin är klänningen i vilket fall som helst!

2007-10-04 @ 20:50:23
Postat av: mia dh

Angel: Det tror jag säkert att du gör, fålla upp lite så inte det släpar i backen så går det nog alldeles utmärkt:)
Jessica: Ja verkligen vad är väl en bal på slottet
Lärarinnan: Njae ingen långklänning då inte, jag längtar:)

2007-10-05 @ 09:45:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0