vila och tjuvstart

Äntligen har jag lyckats vila en stund på dagen denna dag medans sonen lekte med sin mormor. Jag är sämst på att vila men idag har jag lyckats med att faktiskt inte vara så tokeffektiv och jag känner mig lite nöjd över det.

Min mor lagar mat denna kväll med, hon trixar och fixar och det är verkligen skönt att få skämmas bort lite själv också. Vi har tjuvstartat med julpyntning här hemma och jag är rätt så säker på att allt kommer att vara klart till helgen. Nästa helg blir det ingen tid för pyssel eftersom det då kommer finbesök från norr...

Ha en go kväll alla ni...

Kommentarer
Postat av: Carina

Akta bara så inte julpolisen
ser dig :-)

2007-11-23 @ 14:51:50
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: mia dh

Carina: Oj kanske borde vara rädd;) Hmmm nä jag trotsar allt julpolisen:)

2007-11-23 @ 17:14:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0