lista

Utmanad av paus... Och jag utmanar vidare till Jessica, Gerda och husfrun

1. VAD HETER DU?
Mia
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Rosa

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Sonen som mumsar på mat och säger "Oj det är söttbullar överallt"

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Inte mycket mer än att spana på TV

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
En bulle, dagens enda intag

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Småkyligt, mörkt och pyttelite snö

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min mamma

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Skulle jag garanterat göra om jag träffade henne på riktigt

10. HUR MÅR DU IDAG?
Ruttet pga illamående men om det inte vore för det skulle jag vara glad och må prima

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Kolsyrat vatten

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Champagne

13. FAVORITSPORT?
Oj om jag nu måste välja så får det väl bli... Näe jag är så ointresserad av sport, kollar ibland på landskamper mm och kan tycka att det är lite spännande. Ett tag tyckte jag faktiskt att det var roande att titta på Sumobrottning men jag tröttnade även på det.

14. HÅRFÄRG?
Brunt

15. ÖGONFÄRG?
Grön/bruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
2 bröder en några år yngre och en några år äldre

18. FAVORITMÅNAD?
Har ingen heller

20.SENASTE FILMEN DU SÅG?
Spiderman 3

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag helt klart

22.FAVORITHOBBY?
Diverse pyssel, inredning, hemmafix

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej men nu är det mindre lämpligt (upptagen)

24. FAVORITLÅT(ar)?
Massor, och varierar beroende på humör

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kyssar

29. VILL DU ATT DE UTMANADE SKA SVARA?
Javisst

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen aning

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen aning

32. HUR BOR DU?
Hyresrätt men har nyligen köpt bostadsrätt

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu 2 stycken en av Alvtegen och en av M.Törnblom

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Är musmattelös

35. FAVORITSPEL?
Inget

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nope

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Näe vem kan det?

38. ÄR DU ROMANTISK?
Ja dessvärre

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
På god väg i alla fall

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ta vara på dagen och förhoppningsvis må mycket bättre

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
16:58

Kommentarer
Postat av: Gerda

Jag är ju sämst på sånthär men knåpar nog ihop något så småningom :).
Ha en mysig kväll!!

2007-11-27 @ 18:40:19
URL: http://gerdas.blogg.se
Postat av: Jessica

antagen!

2007-11-27 @ 23:45:49
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Mira

Självklart har jag gjort den gumman!

Ha en underbar dag!

2007-11-28 @ 10:23:14
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: mia dh

Gerda, Jessica & Mira: Bravo tjejer:)

2007-11-28 @ 12:39:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: KimJ

Utmanar dig med en lista! Kolla in på min blogg. Kram KimJ

2007-12-04 @ 19:13:30
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0