shoppingrunda

125198-433
Bild: Laura Ashley

Igår ville jag komma ifrån en stund, strosa på stan och bara vara. Det blev en riktig nice shoppingrunda, inte mycket shopping men underbara intryck, precis vad jag planerat...

Började min tur på Laura Ashley, där inne är allt så sockersött att det är omöjligt att vara på surt humör. Jag köpte mig en sminkväska i perfekt storlek. Natalie Schuterman fick sig ett besök och jag spanade självklart in alla Louboutins som rätt så nonchalant har placerats på golvet. Gillar föresten inte när butiker har skor efter golven, jag har ingen lust att krypa runt i en butik för att titta på det som intresserar mig.
Direkt efteråt hoppade jag in i Guccis värld och spanade på skor med logos. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig men gissar att jag om någon månad eller tre accepterat att jag är en logonörd och införskaffat mig ett par. NK fick sig ett besök och där pillade jag bland annat på Luellas plånbok eller clutch som jag bloggat om tidigare och den är bara hur söt som helst. Rörigaste butikerna i detta land är helt klart HM och där köpte jag en klänning. Mamsen kom in till stan hon med och vi fortsatte turen till bla Åhlens och nya gallerian SOUK som jag inte tycker är så där superspännande... Helnöjd med gårdagens flanerande, jag kan dock fortfarnande inte vänja mig  vid shorts och nylonstrumpbyxor, en hemsk kombo som så många hoppade omkring i...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul blogg! Nä, shorts och leggings är ingen hit...

2007-05-06 @ 09:17:42
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Vad kul att du gillar mina solisar! Har inhandlat dem på H&M så priset var kanon, typ 50-60 kr (minns inte exakt). Låter som en mysig shoppingrunda, med många härliga intryck och säkert en hel del inspiration! Håller med, att kräla på golvet efter skor är inte riktigt min grej heller... Ha en fin dag! Kram

2007-05-06 @ 10:31:48
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: A

Hej. Nä, riktigt så glassigt jobb har jag inte. Var på tivoli med ungdomarna jag jobbar med:) Ha en skön söndag.

2007-05-06 @ 11:10:59
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: nollattan

aw, skoj. hade jag inte köpt en massa sängkläder hade jag definitivt krupit på golvet på schuterman igår.

2007-05-06 @ 12:50:19
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: mia dh

Ellinor: :)

Modesty Mia: Detsamma :)

A: Hmmm så kan det gå om man inte läser ordentligt :)

nollåttan: :)

2007-05-06 @ 18:28:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0