länge sedan...

Jag snodde listan här, fritt fram för sig att göra detsamma...

ACCESSOARER

Väska: Massor men favoriten är en Gucci "Abbey"
Plånbok: En stor i skinn med dragkedja som jag är sanslöst förtjust i, inhandlades på senaste Göteborgresan
Solglasögon: Ett par repiga från Debenhams,  måste ha ett par nya
Skor: Oj ryms inte i denna lista men favoriterna just nu är de vita Conversen

TEKNIK
Mobiltelefon: Samsung "nånting" rosa är den i alla fall
Tv: Samsung LCD 40" och en mindre plattis i sovrummet
Dator: Toshiba bärbar som ska föreställa min makes men han får knappt använda den samt en stationär
Kaffebryggare: Perkulator och en minibryggare i glas

BADRUM
Tandkräm: Olika, Colgate nu tror jag
Tvål: Från HMs Tropic serie
Hårprodukt:  Spray Wella Shock waves
Huvudvärkstablett: Alvedon och Ipren men det används så sällan att jag nog måste kolla bäst före datum
Doft: Fortfarande Gucci envy me 2, måste skaffa mig en ny till sommaren (kanske)
Hudkräm: Från apoteket L300 till ansiktet och olika till kroppen
Schampo: Hur många som helst men ännu ej hittat någon favorit.
Balsam: Samma där
Fotfil: Scholl

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa - Vichy Nouveau tropic/lemon
Vin: Rött gärna Velletri
Öl: En kall på en uteservering en varm sommarkväll
Bröd: Ett tunnbröd som finns att köpa på konsum Haga i Umeå
Choklad: NK mint

HEMMA
Säng: Hilding
Lakan: Bellora och diverse okända
Soffa: Brun från Mio
Porslin: Alldeles för mycket, men favorittallrikarna är från IKEA

FÄRDMEDEL
Bil: Mannens men jag åker gärna med
Flygbolag: Malmö aviation
Taxibolag: Taxi stockholm

MEDIA
Magasin: Prenumereration på Sköna hem men ska säga upp den
Tv-kanal: 3,4 och 5 tror jag har bästa utbudet
Dagstidning: DN
Sajt: Näääääe kan inte välja en

ÖVRIGT
Frisörsalong: Letar, någon som kan tipsa?
Bank:
Swedbank
Cykel: Röd Citybike


Kommentarer
Postat av: Biibii

"Solglasögon: Ett par repiga från Debenhams,
måste ha ett par nya"
Jag behöver ju åxå nya! Det får vi fixa i helgen!!! kramis B

2007-05-22 @ 16:56:40
Postat av: mia dh

Biibii: Japp, kramis

2007-05-22 @ 17:17:43
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Älskar såna där listor! Kul läsning. Mmm, nu blev jag sugen på mintchoklad... Ha det finfint!!

2007-05-22 @ 19:13:57
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Mira

Japp... då var den stulen och gjord!
Kramiz.

2007-05-22 @ 20:28:09
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Sue

:-) Det var länge sedan jag gjorde en sådan, jag tror faktiskt att jag stjäl den av dej!

2007-05-22 @ 20:53:05
URL: http://sue.blogg.se/
Postat av: Mia dh

Modesty Mia: Detsamma :)
Mira: Kollar in hos dig så klart
Sue: Ja gör det :)

2007-05-23 @ 07:36:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0