kalas och datahaveri

Gårdagens kalas var riktigt trevligt och sonen åt faktiskt av den goda tårtan, annars brukar han mest bara peta lite. Barnen hade skojigt och jag tror att presenten blev uppskattad.

Vad som var mindre bra var att den bärbara datorn var helt död vid hemkomsten. Alla bilder och allt annat som man kan tänkas behöva kan vara ett minne blott. Jag vet "backup" men jag "skulle bara" rensa ur lite skräpbilder först. Idiotiskt tycker jag nu men men så typiskt mig att vara efterklok.
Jag lägger dock stort hopp till vår dataexpert till vän och hoppas han skall kunna rädda våra foton på sonen mm.


Kommentarer
Postat av: mezzie

Oh sånt är inget vidare :-S
Jag har med börjat köra ut framförallt kort på skivor så fort det blir tillfälle och det finns såpasss många så en skiva blir full.
Håller varenda tumme och tå för att han fixar det!
Ha en toppen dag!
Kram

2007-05-02 @ 08:26:17
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag är jättbra på barnlekar och att vara lektant. På fullaste allvar.
Så barnkalas är lite av det roligaste som finns!!

2007-05-02 @ 12:36:36
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0