biljettsnurr

125198-486
Biljettstrulet löste sig fint ändå till slut, jag får mina pengar tillbaka men det var till en början inte alls självklart. Hade jag bara betalat de biljetter jag inte ville ha hade det smidigt gått att flytta över pengarna till den andra föreställningen jag ville gå på. Men eftersom att jag betalat båda biljettbokningarna så skulle jag till en början bara få ett presentkort tillbaka.

Kundtjänsttjejen menade att jag själv varit korkad och fick skylla mig själv och vägrade meddela vem hennes chef var och hänvisade till kassan. Kassan meddelade att det var pesentkort som gällde och att göra en enkel retur som fungerar hur bra som helst överallt idag inte var möjlig hos dem, men att det gick bra att tala med chefen.

Idag talade jag med chefen som var hur trevlig som helst och det var inga problem alls att få tillbaka pengarna. Helsnurrigt. Korkad eller inte så har jag lärt mig att i framtiden aldrig betala teaterbiljetter via nätet. Jisses tänk om jag hade råkat klicka på 200 biljetter istället för 2, jag då kanske jag hade varit bankrutt denna månad.

Kommentarer
Postat av: Milla

Visst blir man trött när det strular till sig. Man ska alltid vara så himla alert nu förtiden. Betala rätt summor, fylla i rätt koder och kontonummer i alla möjliga sammanhang. Skönt att de var flexibla och att chefen där har ett budskap att sprida står ju klart. Hoppas det blir en trevlig helg!!

2007-05-25 @ 15:06:08
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Lallis

Konstigt att det ska vara så svårt att få det man har rätt till.
Ha en fin helg.
KRam Lallis

2007-05-25 @ 15:22:38
URL: http://knasigamamman.se
Postat av: Johanna

Vad skönt att det löste sig. Ha en trevlig helg. Kram

2007-05-25 @ 15:42:58
URL: http://fremah.blogspot.com
Postat av: mia dh

Milla: Å det kommer bli så trevligt
Lallis: Men det gick ju bra till slut iaf :)
Johanna: Precis, hade inte varit hela världen med ett presentkort men tycker nog det ska finnas utrymme för felklick. Ha det nice du med kram :)

2007-05-25 @ 15:45:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0