vårfeber

125198-271
Bild: Gucci scarves, HM klänning, Skor, väska, skärp och örhänge från LV

Nu när jag mer eller mindre ligger däckad poppar det upp allt möjligt som jag måste fixa när jag blir pigg igen. För huvud taget måste jag över lag bli piggare, dricka mer vatten, röra på mig mer, äta sundare... Ja börja leva lite sundare helt enkelt... Inte för att jag känner mig som världens onyttigaste direkt men jag behöver helt enkelt komma i form, känna mig lite piggare och gladare...
Men att börja dricka mer vatten och att lägga sig lite tidigare kan väl ändå inte vara så svårt eller?

Nu ska här svettas bort lite feber och så kanske jag vaknar lagomt till filmen The queen of sheebas pearls på 4:an.

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh..den där LV väskan är såå söt..har "alltid "gillat den :)! Hoppas du har en fin helg...ojj..har du feber..hmm..hoppas du kryar på dig riktigt snart då! Kram!

2007-03-03 @ 22:45:20
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Oj stackars dig... Jag vet precis.. är själv däckad.. Tur att det finns vackta ting att drömma om;-) Skorna är bara så underbara!

Kram o krya på dig!

Och du, välkommen in på nya Guldkanten!

2007-03-04 @ 00:05:04
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com
Postat av: mia

hannahsthlm: tack, hoppas du haft det bra i utlandet :)

mie*: Yes ska titta in hos dig

2007-03-05 @ 10:12:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0