sova, sol och lite för lite städning

  Jaa snart måste jag gå och lägga mig, är helt omöjlig... Jag är som oftast alldeles slut vid 22.00 tiden, hänger uppe en stund och sedan är det som om jag piggar på mig och därefter är uppe alldeles för länge...

Långpromenaden ute i solen idag resulterade i lite färg på kinderna så nu ser man lite mer levande ut i alla fall å det är ju inte helt fel... Vi har i princip varit ute större delen av dagen, snart får vi ju dock "pedantmästarinnan" på besök och jag ligger nu efter med att putsa varje hörn och vrå skinande...
Egentligen borde jag ju skita i det hela, det är mitt hem, mitt liv och jag har fan inte skitigt hemma med vad gör man inte för att förhoppningsvis slippa lite mal och tjat...

Städerska hitåt tack!!! 

Kommentarer
Postat av: mezzie

Kooommer me faaaart uppåt ;-)
Nej då hade jag kunnat så...
Men som sagt ta de lugnt och behåll lugnet...´
=)
Du fixar det...
Kramisar!

2007-03-26 @ 23:11:25
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: Linn

yes, en rapport om brun utan solen kommer inom kort. åll utkik i min blogg!:)

2007-03-27 @ 07:06:01
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: mia dh

mezzie: ja bit ihop som sagt

Linn: Det ska jag göra

2007-03-27 @ 17:47:29
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Svägerskan

Kramar på du!!! Sätt guldklimpen i knät så håller han "pedantmästarinnan" sysselsatt! hihihi kramisar *B*

2007-03-27 @ 20:41:05
Postat av: mia dh

svägerskan: Japp det är planen....

2007-03-28 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0