små och stora leenden

I morse vaknade tvååringen med ett stort smile och började prata om släktingarna Å & T... Jag blev minst sagt förvånad eftersom vi inte träffat detta trevliga par sedan i somras... Hela tiden, varje dag förvånar han mig min lille prins... Ännu en dag tillsammans med honom innebär nya upptäckter, ny glädje och enorm kärlek...

Nu ser jag på morgonnyheterna, försökte se på 1:ans nyheter men det går bara inte... Det började med att nyhetsankaret bjöd på ett stort smile när hon påade nyheten om 50 döda vid flygplanskrasch i Indonesien... Ja ja inte hela världen, alla kan väl misslyckas. Men när deras reporter Jonasson därefter sätter igång med sitt rapporterande då börjar det krypa i kroppen... Han har en sådan där superskolad nyhetsröst med ett sanslöst monotont tonläge, jag kan inte hjälpa att jag inte står ut, byter kanal för att slippa rösten. Nyheter på 4:an är bättre och minst plågsamt...

Å nu är det gott med kaffe igen... Ha en fin dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0