rent

125198-292

Bild: Bodyscrub från eleven
Städandet är nästan klart. Jag blir aggressiv av att städa, blir arg när grejer inte ligger där de ska, när det är rörigt och stökigt. Och så blir jag förbannad när jag plockar och har mig, muttrar och svär för mig själv... Precis som det bara är alla andras fel att det blir rörigt...
Men nu är det bara lite putsning kvar och det kan jag fixa ikväll. Nu känns det trevligt och bra här hemma och humöret är på topp igen...
Liten vilar och i eftermiddag drar vi så klart ut igen, får se var...

Ikväll hade jag gärna skrubbat kroppen med någon väldoftande produkt, men vi får se kanske det blir en sumpdusch istället... Måste ju testa...
Ha det bra...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sumpdusch? Menar du med kaffe och olja? Jag brukar blanda i någon eteriskolja i det och det är vekrligen så skönt för kroppen. Bara synd om avloppet, så det är inget som jag vågar göra allt för ofta.
Vill ju inte att det stoppar upp och kommunen får komma och gräva upp gatan och så är det på grund av mina sumpduschar... Pinsamt... hihi...

Jag blir på bra humör när jag städar. Och ändå så drar jag mig för det. Kan inte förstå varför. Hatar att ha rörigt och stökigt omkring mig, men drar mig in i det längsta för att sätta igång.

Skulle kunna tänka mig att ha hemstädning, men nu under renoveringen så är det en omöjlighet. Men sen kanske. Tänk så skönt...

2007-03-15 @ 13:24:06
URL: http://vero.bloggspace.se
Postat av: mezzie

Oj det ska banne mig jag med testa =)
mitt scrub är ju slut =(
Hoppas allt är bra med er ialf...
Kramisar!

2007-03-15 @ 14:17:04
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: mezzie

Oj det ska banne mig jag med testa =)
mitt scrub är ju slut =(
Hoppas allt är bra med er ialf...
Kramisar!

2007-03-15 @ 14:17:10
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: Mia DH

Veronica:Ja fast jag tänkte skippa oljan och bara använda måttligt med kaffesump så vi undviker stopp i avlopp.

mezzie: Allt är toppen, kram

2007-03-15 @ 18:58:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0