rengöring för egen del också

125198-333
Bild: På budgetfavoritrengöringsprodukterna (världens längsta ord kanske)

Åjo hinner nog klart det mesta i alla fall och mannen kom hem med favoritblommorna, tulpaner, 20 stycken... Jag är på bra humör och känner hur jag mår gott över det jag bestämt (tidigare inlägg)...

Igår köpte jag i alla fall rengöringsmjölk och lite annat på apoteket och denna gång blev det rätt färg (den blå tonern innehåller alkohol och då blir jag så torr). Dessa produkter tycker jag är helt OK (har dock aldrig testat ansiktskrämen), jag har svårt att betala flera hundra kronor för grejer som direkt tvättas bort med vatten...
Cliniques rengöringsprodukter har testats och jag finner ingen skillnad...

Är det så mycket bättre med dyrare märken vad gäller rengöring?

Kommentarer
Postat av: Shi

Jag tror inte att dyrare är bättre. Har testat massor av olika (allt fr 50 till 300 kr). L300 funkar jättebra (innehåller nyttiga ingredienser inte bara en massa löddrande ämne). Använder även ansiktslotionen. Man blir verkligen sammetslen. Jag gillar även att de är parfymfria (hatar när hudvård konkurerar med min parfym).

2005-07-02 @ 08:37:39
Postat av: Modesty Mia

Önskar jag visste svaret på den frågan, men eftersom jag tycker precis som du har jag aldrig brytt mig om att köpa dyra rengöringsprodukter... Just nu har jag en från Neutrogena som funkar bra, kostade väl 60-70 spänn. Vad härligt med tulpaner!!

2007-03-28 @ 21:19:23
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Anna

det enda jag märker skillnad på vad gäller durt mot billigt är schampoon och balsam...där måste jag säga att dyra salongsschampoon är såååå mycket bättre än de på ica...
men vad gäller ansiktsvård...ja jag har testat det mesta o jag gilar clinique men jag tycker att Neutrogena för 60 kronor på Apoteket är bättre...tråkiga förpackningar bara...

kram!

2007-03-28 @ 22:29:02
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: mia dh

Modesty Mia: Neutrogena har jag aldrig testat, ha det gott :)

Anna:: Ja det är synd att så många förp. är så trista. Kram

2007-03-29 @ 08:06:51
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0