porrsurfande hemmafru?

Igår somnade jag under favoritprogrammet Medium, att somna före klockan 22.00 är rekord. Jag vaknade dock till när mannen kom och lade sig, jag låg tvärs över sängen med kläderna på...
Man verkar bli helt slut av bra väder och många timmar utomhus...

Igår gick jag även in på en gammal favoritblogg och blev minst sagt förvånad för där fanns den inte kvar alls, däremot en porrsight med hårdporr, gayporr, lebporr, tonårsporr och kissporr. Vidrigt minst sagt.
Dr Phil eller om det var Oprah diskuterade i ett program att man skulle hålla koll på vad ens partner har för sig på internet. Tex om mannen surfar på gaysidor så är risken stor att han egentligen föredrar män osv, snacka om att vara hysterisk. Tänk om min man levde efter det mottot, att hela tiden kolla upp vad jag varit inne på för sidor. Då skulle det i så fall vara kört för min del efter gårdagens ofrivilliga porrsurfande.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ja du! Man vet aldrig då "porrharen" dyker upp!!! ;)

2007-03-16 @ 22:12:55
Postat av: mia

Svägerskan: ne verkligen inte ;)

2007-03-17 @ 14:34:52
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0